Reklamace, výměna, vrácení
Nesedí vám velikost nebo jste někomu koupili dárek, ale nelíbí se mu? Nevadí. Ze zákona mám 14 denní povinnost vám zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu. SAMOZŘEJMĚ MUSÍME DOSTAT ZBOŽÍ ZPĚT NENOŠENÉ V ORIGINÁLNÍM OBALE, NEPRANÉ A S VISAČKAMI . Pokud se budete chovat slušně a zboží mi vrátíte nenošené, s originálními visačkami, čisté, neprané a zcela v pořádku, ráda vám dobu lehce prodloužím. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.
Reklamujete vadu? Zboží zabalte a odešlete zpět na moji fakturační adresu. Nezapomeňte do balíčku vložit vyplněný formulář o reklamaci (najdete níže). Podrobnější informace o reklamacích najdete v obchodních podmínkách.
Zboží zasílejte výhradně na adresu Petra Bradley, Francouzská 140/110, 101 00, Praha 10, tel: +420 733 101 511. Do balíčku mi vždy přidejte formulář pro vrácení zboží nebo formulář reklamace, ve kterém vyplníte veškeré informace a přání, co mám s balíkem udělat (vrátit peníze nebo vyměnit). Stejné údaje mi prosím napište také na email s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky / VÝMĚNA + číslo objednávky/ REKLAMACE + číslo objednávky, abych mohla včas zboží pro vás odložit a urychlit jeho odeslání k vám.
Vracím pouze peníze za zboží a poštovné ode mě k vám (fakturovaná/případně nejnižší nabízená cena poštovného). Poštovné od vás ke mě hradíte vždy vy.
FORMULÁRĚ PRO ODSTOUPENÍ/REKLAMACI: